بازی Avatar: Frontiers of Pandora به دنبال Playtesters است

بازی Avatar: Frontiers of Pandora به دنبال Playtesters است

شایعه شده است که یوبی سافت در حال آماده سازی تعدادی اعلامیه برای عناوین آینده در فرنچایزهایی مانند Assassin’s Creed، Prince of Persia و بسیاری دیگر است. با این حال، در این بین، بازیکنان آزمایش کننده را استخدام کرده است.  Skull and Bones  و XDefiant جلسات Insider را اعلام کردند و اکنون Ubisoft Massive به دنبال بازیکنان آزمایش کننده برای Avatar: Frontiers of Pandora است.

 

علاقه مندانی که در نزدیکی مالمو، دانمارک زندگی می کنند، می توانند ثبت نام کنند.  Avatar: Frontiers of Pandora که سال گذشته معرفی شد، عنوانی اول شخص است که در دنیای علمی تخیلی جیمز کامرون اتفاق می‌افتد. این یک داستان اصلی با شخصیت های جدید را روایت می کند و مرزهای غربی پاندورا را کشف می کند. تام هندرسون در ماه مارس گزارش داد که آزمایش QA خارجی قبلاً آغاز شده است، بنابراین به نظر می رسد که توسعه در مسیر درست قرار دارد.

 

Ubisoft  در حال حاضر قصد دارد این عنوان را قبل از آوریل 2023 عرضه کند. این عنوان برای Xbox Series X/S، Google Stadia، PS5 و PC در دسترس خواهد بود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Avatar: Frontiers of Pandora به دنبال Playtesters است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/0583

خبرنامه بازی ها

گالری